Reklamace velkoobchod

Reklamace

Při vyřizování reklamací se řídíme našimi obchodními podmínkami a občanským zákoníkem. Nakupující je také povinnen speciálně v segmentu obuvi poskytnout ke každé prodané položce informační leták k ošetření a užívání zakoupené obuvi i textilu. Materiálově či výrobně vadné položky jsou zpravidla obratem ve všech zbožových kategoriích dopropisovány nebo vyměněny, v ostatních případech je standardně využíváno stanovisko soudního znalce.
 

Reklamační postupy

1) Bežné vady


Vztahuje se na materiálové či výrobní vady (prasklé podrážky, špatně dolepené podešve, nekompatibila švů u míčů)

- pořiďte více fotografii v dobrém rozlišení s vadou a velikostí obuvi
- přidejte na reklamační formulář popisek vady
- odešlete na e-mail reklamace@mcompanies.cz
- reklamace bude uznána a dobropisována

Tento krok Vám ušetří reklamační náklady na poštovné k nám na centrálu
 

2) Vady k posouzení


Vztahuje se na vady, které konzultujeme se soudními znalci, nebo na vady, kde usoudime, že fotografie není dostačující.

- pořiďte fotografii v dobrém rozlišení s vadou
- přidejte na reklamační formulář popisek vady
- odešlete na e-mail reklamace@mcompanies.cz
- příjde Vám odpověď zda-li je potřeba položku zaslat k posouzení či nikoli
- v případě potřeby posouzení zasílejte položku v následujícím znění na adresu

"REKLAMACE"
mcompanies.cz
Podbabská 17
Praha 6, 160 00


- v řádném termínu dostanete následně vyjádření k reklamaci 
- obuv bude buď dobropisována, opravena, nebo vyměnena v některých případech může být reklamace zamítnuta a odeslána zpět s vyjádřenám znalce


Reklamační formulář ke stažení ZDE